+36-70-

-72-19

Éjszakai fogvédő

ÖSSZEFOGLALÓ - Éjszakai fogvédők megvédik a fogait az alvás közben fellépő legveszélyesebb erők ellen. Ez az egyszerű eljárás megmentheti fogait a jövőbeli több százezer forintos fogászati beavatkozásoktól.

Ezek az egyedi eszközök átlátszó műanyagból készülnek, ami nagyon haszonlít a sok sportoló által viselthez!

Igen , azt mondja : "Én mindig is olyan szerettem volna lenni, mint a profik ! " Hát tudod, az álmaidban! Ösztönözni, azért tudlak azzal hogy a jól karbantartott mosoly megőrzésére érdemes éjszakai fogvédőt használni hiszen így az éjszaki fogcsikorgatás nagyban tompítható".

Sokan úgy találják, hogy az egész napi munka során felgyülemlett feszültség és stressz hangsúlyozottabban jelentkezik a száj és az állkapocs területein. Azután hogy a test többi része alvás közben megújul, elkezdődik a fogak darálása. A hozzáértő fogorvos könnyen felismeri azokat a közös tüneteket, amelyek az egyébként egészséges fogakon jelentkeznek.

Az American Dental Association tanulmányai igazolják hogy a fogcsikorgatást nem csak "a stressz és a szorongás , hanem az alvászavarok és a rendellenes harapás" okozza. A tünetek közé tartozik a tompa fejfájás vagy állkapocs fájdalom. A nem diagnosztizált fogcsikorgatáshoz hozzájárulhat a fájdalom, a fogak lazulása valamint törése ; az állcsontokra kihatva pedig akár hallásvesztéshez vezethet, melyet súlyosbíthat TMD ( temporomandibularis zavar ), és ezáltal megváltoztatja az arc megjelenését.

A krónikus " darálók " képesek a fogaikat teljesen az íny magasságáig ledarálni ; ha ez megtörténik akkor a károk és a funkció helyreállítására hidakra, koronákra, gyökérkezelésekre, implantátumokra, részleges fogsorra , sőt akár teljes protézis készítése is szükségessé válhat !

Amellett, hogy a fogcsikorgatás ok-okozati kérdéseit próbálja feltárni, a páciensnek tanácsos konzultálni a fogorvosával és terápiás célból egy éjszakai fogvédőt készittetni minél előbb, amely megakadályozza a fogak szándékos sérülésének lehetőségét. A fogorvos egyéni értékek alapján olyan éjszakai fogvédőt tud készíteni, amellyel megőrizheti fogainak eredeti funkcióját, esztétikumát és nem utolsó sorban egyéni mosolyát. Éljen ezzel az egyedi lehetőséggel!